dijous, 16 de novembre del 2023

13 On es troba la passió?

ON ES TROBA LA PASSIÓ?



He elegit aquesta foto d'ara el començ de l'hivern, el títol o pregunta filosòfica que li he posat a n'aquesta foto "On es troba la passió?" té molt que veure per jo amb la foto. La passió es una emoció, sentiment molt fort, que guarda cada persona. Cada persona té moltes passions distintes, però una de les passions que més afecte tenc es el futbol. Per moltes persones el futbol són persones donant-li copets a una pilota, gent corregent per ficar un gol, però per jo no es només això. Per un filòsof la seva passió es trobar qüestions i problemes a les seves investigacions, per jo una passió es el futbol, un esport que va molt més enllà. Jo mai he jugat en un club molt gran de futbol, però sí que he guanyat coses molt grans a n'es futbol, com per exemple, quan he tingut un dia dolent i toca anar a entrenar i veus als teus amics practicant la mateixa passió que tens, tots els amics que fas en es futbol que en un punt s'acaben convertint en família, entrenadors que s'han aturat a escoltar els problemes que tens i entre moltes coses. Amb això vull dir que per cada un té una passió distinta, i per jo el futbol es un sentiment molt fort, un esport que va més enllà.


Enllaç de la foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada