diumenge, 6 de novembre del 2022

5 Ets feliç amb els camins que has triat?

LES OPORTUNITATS

El zorro de Massachussets


En ocasions em deman preguntes com per exemple: que pasaria si hagués continuat amb el rugby en lloc d'apuntar-me a futbol? Quina seria la meva vida si hagués anat a jugar a futbol amb Alaró en lloc de quedar-me en el Binissalem, quan el Club Deportiu Binissalem tenia un equip sense ganes de competir i sense aspiracions de grans victòries? Com m'hauria afectat en la meva vida si el meu pare hagués fet un esforç perquè pogués competir en el món de les carreres, ja siguin cotxes o motos? Que estaria passant a la meva vida si els meus pares m'haguessin deixat tenir el carnet de 125cc?

Després de demanar-me tantes preguntes sobre oportunitats que podria haver canviat, pens que he triat bons camins perquè per exemple: fer futbol en lloc de seguir amb el rugby és una bona decisió per canviar d'aires, provar coses noves, nous amics… Trob que haver-me quedat a Binissalem va ser una bona decisió perquè sóc fidel al club del meu poble, hi ha la meva família, els meus amics… I després amb ser pilot i tenir el carnet de 125cc igualment sigui el que més em motivi, em faci més feliç que ningú, se'm posi la pell de gallina, no és la meva decisió, és la dels meus pares.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada