dilluns, 3 de novembre del 2014

17 QUE ES EL DESTÍ? EXISTEIX?



QUE ES EL DESTÍ? EXISTEIX?

Podem canviar el nostre destí? Com es forma?
La definició explica que és la sèrie d'esdeveniments del futur que no es poden alterar, que ja estan fixats per endavant per forces que escapen al control humà i per tant la conducta no és lliure sinó predestinada.
Són moltes les preguntes, però també moltes les possibles respostes. Es podria dir que tots esteim destinats a un mateix destí, un mateix final. Tots acabarem deixant el món. També es diu que el destí és allò que predetermina tots els esdeveniments de la vida. Idò, juguem les cartes que juguem, la partida sempre acabara igual? Caminem cap on caminem, sempre arribarem al mateix lloc?
La meva opinió és que si hem pos a pensar tranquil·lament t'anadones que el destí no pot existir, que jo som l'amo del meu futur. A mesura que passa el temps t'anadones que tot el que has aconseguit ha estat perquè has volgut i t'has esforçat no perquè estigui escrit a qualque lloc. Sóc jo que he marcat cada pas, qui ha pres la decisió d'avançar cap a una direcció o cap a una altra. Cada dia, cada hora, cada minut,... estic prenent decisions. És cert que hi ha fets que no depenen de jo simplement passen sense poder fer res per evitar-ho. Però és cada persona que decideix quina reacció tenir davant els fets. Sóc lliure, no hi ha cap poder que controli les meves decisions. 
AIXÍ DONCS, SI EL DESTÍ EXISTEIX, QUI ET DIU QUE NO POTS FER RES PER CANVIAR-HO?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada