diumenge, 2 de novembre del 2014

2. El sempre, és per sempre?

Mareta



Tothom diu la paraula sempre, però... es la veritat o esteim dins una mentida? El sempre no es pot saber amb exactitud, forma part del futur i mentres les bolles de vidre de les bruixes no funcionin no sabrem el que ens espera. Alomillor existeix el sempre, per quant de temps dura  el sempre? Acaba en la mort? Després de la mort hi un sempre? On?.. Creim que esteim dins el sempre, però i si es tot una mentida? I si ara em despert? Quan em desperti estaré dins el sempre? On acaba el sempre i on comença el mai? És una paraula molt extranya, ja que ella mateixa no significa el que diu, ens deixa a mitges, amb l'interrogant dins la boca.Diuen que  tot va comensar i tot acabarà però si es per sempre, mai ha comensat i mai ha de acabar, el què?, el sempre és una linia entre el pasat i el futur, no sabem si antes de nèixer ja estàvem dins el sempre, per algun motiu estic dins aquest món, quin món? Es real? Estic jo aquí i altres no hi son, alomillor no hi son perquè jo estic aquí, que ha passat perquè hi estigui jo i altres no? Els altres están dins el sempre? Hi estic jo? O hi esteim tots?Son massa preguntes que no tenen resposta pero SEMPRE hi seran.Ho dubtau?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada